Garancija kvalitete i zadovoljnih kupaca – ISO 9001:2008

blog garancija kvalitete

Ovu godinu i u našem poslovanju obilježavaju se pripreme za ulazak Hrvatske u Europsku uniju. Iako kvalitetom proizvoda zadovoljavamo sve zahtjeve europskih tržišta, što pokazuje činjenica da smo već našim proizvodima (PVC stolarija, ulazna vrata) prisutni na talijanskom, slovenskom, francuskom, austrijskom i njemačkom tržištu, nekoliko smo prilagodbi morali napraviti u segmentu organizacije poslovanja; sve to s ciljem skraćivanja vremena prilagodbe nakon našeg ulaska u EU i povećanja konkurentnosti.

 

Tijekom kolovoza smo zavšili certificiranje u Sustavu upravljanja kvalitetom i ponosni smo vlasnik certifikata ISO 9001:2008 Bureau Veritas.

 

Što je ISO 9001?

 

ISO 9001 je međunarodni standard upravljanja kvalitetom, a temelji se na osam načela upravljanja: orijentacija na kupca, vođenje, uključenost ljudi u postizanje ciljeva, procesni pristup, sustavni pristup upravljanju, trajno poboljšanje, odlučivanje na temelju činjenica, partnerski odnos s dobavljačima.

 

ISO 9001 zapravo je okvir za pokretanje sustavnog pristupa upravljanju poslovnim procesima koji omogućuje ispunjenje zahtjeva kupaca i iznad njihova očekivanja. U 20 godina postojanja postali smo poznati upravo po kvaliteti proizvoda i usluga i orjentiranosti na kupca, pa su napose zadovoljni kupci jedna od prepoznatljivosti našeg branda. Stoga su temelji za ISO 9001:2008 certifikaciju u većini od ovih osam načela u našoj firmi već bili postavljeni.